Sisältöä asiakkaittesi elämään

Nykyiset ja tulevat asiakkaasi etsivät heille oleellista tietoa ja muuta sisältöä ensisijaisesti netistä. Jo merkittävä osa ihmisistä surffaa netissä puhelimella. Tarjoaako yrityksesi näille potentiaalisille asiakkaille tietoa tai viihdettä silloin kun he sitä kaipaavat?

Tarjoa asiakkaillesi sisältöä kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa

Verkossa tarjoamasi sisältö palvelee nykyisiä ja tulevia asiakkaita 24/7, aina kun ihmiset sitä kaipaavat. Yhä useammin sisältöä kaivataan silloin kun ollaan liikkeellä, vaikkapa junassa tai sitä odotellessa. Mitä ilahduttavaa tai hyödyllistä sisältöä voisit heille tarjota silloin kun he ovat vastaanottavaisimmillaan?

Tavoita asiakkaasi silloin kun heillä on aikaa sinulle, myös mobiilina

Saat viestisi helpoimmin perille silloin kun asiakkaasi sitä etsivät. Hyvä sisältö toimii silloinkin kun he kaipaavat ajanvietettä innostavampaa tekemistä odotellessa. Toimiihan kotisivusi jo älypuhelimilla, iPadeilla ja muilla mobiililaittella ja ovat helposti selattavat?

Ihmiset ovat verkossa, kaiken ikäiset ihmiset. Koska asiakkaasi ovat aktiivisia verkossa, olisi sinunkin syytä olla. Jos et ole, niin huomaat nykyistenkin asiakkaittesi olevan pian entisiä asiakkaita. Aktiiviset sisällöntuottajat tavoittavat asiakkaat useammin, ja useammat kontaktit johtavat useampiin kauppoihin.

Sisällöntuotannon voi ulkoistaa

Sisällöntuottaminen on ulkoistettavissa siinä kuin muutkin tehtävät, joissa et ole parhaimmillasi. Keskity omiin vahvuuksiisi ja anna muiden tehdä puolestasi asiat, jotka ovat muiden vahvuuksia.

 

Comments are closed.