Edistävätkö kotisivusi yritystoimintaasi?

Yrityksesi kotisivut voivat olla paras myyjäsi tai suurin myynnin este

Sivustosi tarjoama verkkokokemus voi lisätä tai vähentää merkittävästi halua tutustua palveluihisi. Ensivaikutelma syntyy yhä useammin verkossa.

Kotisivuilla on myös trendinsä. Nykyaikaiset sivut kertovat yrityksesi elävän tässä ajassa ja palvelevan todennäköisesti jatkossakin. Vanhentuneet sivut viestivät yrityksestäsi nekin, mutta eivät välttämättä myönteisesti.

Liikkuvia asiakkaita palvellaksesi sivuston asiakaskokemus tulee olla mobiilina sujuva niin älypuhelimilla kuin tableteillakin.

Kotisivut, jotka löytyvät heikosti hakukoneista ja muutoin verkosta ovat suunnilleen yhtä hyödyllisiä liiketoiminnallesi kuin jakamatta jääneet esitteet olivat niiden aikakaudella.

Löytävätkö asiakkaat kotisivuillesi?

Asiakkaasi liikkuvat internetin ihmeellisessä maailmassa päivittäin. Jos haluat saada uusia asiakkaita ja pysyä nykyisten asiakkaittesi ykkös-vaihtoehtona jatkossakin, sinun on syytä miettiä, miten saat netissä surffaavat asiakkaat juuri sinun sivuillesi tarkistamaan tarjontaasi.

Internetmarkkinointi ohjaa asiakkaat sivuillesi ja luoksesi

Sinun olisi hyvä tietää millainen internetmarkkinointi palvelee sinun yritystäsi parhaiten. Internetmarkkinointi on laaja joukko palveluja ja toimia, joilla ohjataan ihmisiä sivuillesi ja asiakkaiksesi. Internetmarkkinoinnin välineitä ovat mm. blogit, Google-mainonta, hakukoneoptimointi, YouTube, Facebook-sivut, sähköpostimarkkinointi ja paljon muuta. Kaikkeen ei tarvitse ryhtyä, vaan valita sinun yrityksellesi tärkeimmät välineet ja kanavat.

Tutustu internetmarkkinoinnin pääpiirteisiin

Kaikkea ei kannata alkaa itse opettelemaan, aikasi ei siihen riitä. Netti tarjoaa jatkuvasti uusia välineitä ja tapoja markkinointiin. Anna internetmarkkinointiin perehtyneiden hoitaa heidän tonttinsa ja keskity sinä siihen, missä itse olet parhaimmillasi.

Vapauta itsesi yksityiskohtien opettelusta

Tutustu internetmarkkinointiin sen verran, että tiedät mitä on tarjolla ja mikä voisi palvella sinun liiketoimintaasi. Älä kuitenkaan ala itse hoitamaan kaikkea vaan anna asiantuntijan auttaa valitsemaan sinulle sopivimmat palvelut ja palveluntarjoajat. Asiantuntijan käyttö internetmarkkinoinnissa ja verkkokokemuksen kehittämisessä säästää aikaa ja rahaa.

 

 

Comments are closed.