Syvemmälle asiakaskokemukseen ja yrityskulttuuriin

Olin eilen Heinon Tukkumessuilla puhumassa aiheesta: ”Miksi asiakaskokemus on johdon asia?”. Tilaisuuden muiden puhujien esitykset kytkeytyivät myös hienosti asiakaskokemukseen.

Ruotsalaisen trendianalyytikko Edward Boëthius toi Food Change -puheessaan esiin asiakkaiden muuttuneita odotuksia mm. terveyteen, ympäristöön ja sosiaaliseen vaikuttamiseen liittyen.  Asiakkaiden odotukset ovat kasvussa mm. siinä, miten yritykset vaikuttavat positiivisesti koko yhteisöön, ei vain asiakkaisiin ja henkilöstöön.

Sijoittaja Riku Asikainen esitteli Jungle Juice Barin menestystarinaa, jota edesauttaa vahva terveystrendi. Asikainen kertoi myös hienoja tarinoita asiakaskokemuksesta.

Itse puhuin asiakaskokemukseen ja yrityskulttuuriin vaikuttamisesta mm. rekrytoinnin, perehdyttämisen, ihmisten arvostamisen ja bisneksen suuremman tarkoituksen kautta.

Puheeni jatkolukemiseksi sopii hyvin Virgin yhtiöiden Richard Bransonin artikkeli yrityksen tarkoituksesta ja sen vaikutuksesta rekrytointiin.

Kiitokset vielä Aamukattauksen yleisölle, Heinon Tukulle kumppaneineen sekä Management Event Studiolle järjestelyistä.

Hyviä kokemuksia -kirjeessä syvemmälle asiakaskokemus ja yrityskulttuuri -aiheissa

Sukella syvemmälle johdon mahdollisuuksiin kohentaa asiakaskokemusta ja luoda innostavaa sekä hyvää tekevää yrityskulttuuria. Heinon Aamukattauksen puheen jatkoksi suunnitellun kirjeen voit tilata alla olevalla lomakkeella.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Comments are closed.