Professori, Henkka ja minä – lisää asiakaskokemuksesta ja yrityskulttuurista

Professori, Henkka ja minä – lisää asiakaskokemuksesta ja yrityskulttuurista

Hyvä joukko erilaisia puhujia syventää asiakaskokemus ja yrityskultuuri -aiheita Asiakaskokemus 2015 -tapahtumassa 24.11.2015 Helsinki Congress Paasitornissa.

Keynote-puhujina ovat markkinoinnin professori Tore Strandvik Hankenilta sekä Hyvät ja huonot uutiset -ohjelman vetäjänä tunnettu, luova johtaja, Henkka Hyppönen.

Oman puheenvuoroni otsikko on Yrityskulttuuri ohjaa asiakaskokemusta. Valitettavasti tapahtuman Early Bird -hinnoittelu päättyi juuri, mutta ryhmäalennukset ovat edelleen neuvoteltavissa.

Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut asiakaskokemuksen ja yrityskulttuurin kehittämisestä.

Innostavaa syksyn alkua.

Jari Peltola


Ilmoittaudu Asiakaskokemus 2015 -tapahtumaan tästä.

Asiakaskokemus 2015, www.tunteitajaeuroja.fi

 

Comments are closed.