Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakaskokemus Kehitys on tapauskohtaisesti räätälöitävä asiakaspalvelun, verkkokokemuksen ja liiketoiminnnan kehitysohjelma, joka voi sisältää:

  • asiakaskokemuksen arviointi ja kehittäminen
  • verkkokokemuksen arviointi ja kehittäminen
  • asiakaskokemuksen mittaus ja raportointi
  • asiakaskokemuksen johtamisen kehittäminen
  • asiakaskokemuksen tavoitteiden selkeyttäminen ja kehityssuunnitelma
  • yrityksen arvojen ja tarkoituksen selkeyttäminen henkilöstölle
  • palvelumuotoilu ja palveluprosessien kehittäminen
  • räätälöidyt asiakaspalvelu- ja perehdytyskoulutukset
  • perehdytysprosessien ja -materiaalien kehitys
  • sisäisen viestinnän ja markkinointiviestinnän arviointi ja kehittäminen
  • asiakaskokemuksen jatkuva seuranta, raportointi ja kehittäminen

Tiedustelut

Comments are closed.