Blogi

U20 MM, Icehearts, Supercell ja yrityskulttuuri

Miten jääkiekon nuorten MM-kisat ja yrityskulttuuri liittyvät toisiinsa?

Supercell kustansi urheilujoukkue Iceheartsin U20 MM-kisojen yhdeksi pääsponsoriksi. Maksaja halusi tarjota näkyvyyttä hyvälle asialle. Tämä liittyy yrityskulttuuriin. Icehearts on enemmän kuin urheilujoukkue. Icehearts on toimintamalli, joka on kehitetty ennaltaehkäisemään syrjäytymistä ja edistämään lasten ja nuorten hyvinvointia. - Kyllähän se hämmentää joitain, että kisojen pääyhteistyökumppanina on taho,...
Lue lisää

Ruoka-apua rahattomalle iäkkäälle

 Ruoka-apua rahattomalle iäkkäälle

Alla runsaasti Järvenpääläisten ja lähialueen ihmisten auttamishalua herättänyt "Kahdenlaista köyhyyttä" -teksti, jonka julkaisin 16.10.2015 Järvenpää Facebook-ryhmässä. Saimme järjestettyä hänelle saman tien ensihätään muutaman päivän ruoat. Viikossa keräsimme hänelle ruokalahjakortteja reilusti yli akuutin tarpeen. Näin hän saa ehkä säästettyä jotain tulevasta eläkkeestään seuraavien yllättävien menojen varalle. Kiitokset kaikille teille, jotka halusitte auttaa. Kyseinen henkilö on ehtinyt...
Lue lisää

Professori, Henkka ja minä – lisää asiakaskokemuksesta ja yrityskulttuurista

Professori, Henkka ja minä - lisää asiakaskokemuksesta ja yrityskulttuurista

Hyvä joukko erilaisia puhujia syventää asiakaskokemus ja yrityskultuuri -aiheita Asiakaskokemus 2015 -tapahtumassa 24.11.2015 Helsinki Congress Paasitornissa. Keynote-puhujina ovat markkinoinnin professori Tore Strandvik Hankenilta sekä Hyvät ja huonot uutiset -ohjelman vetäjänä tunnettu, luova johtaja, Henkka Hyppönen. Oman puheenvuoroni otsikko on Yrityskulttuuri ohjaa asiakaskokemusta. Valitettavasti tapahtuman Early...
Lue lisää

Syvemmälle asiakaskokemukseen ja yrityskulttuuriin

Olin eilen Heinon Tukkumessuilla puhumassa aiheesta: "Miksi asiakaskokemus on johdon asia?". Tilaisuuden muiden puhujien esitykset kytkeytyivät myös hienosti asiakaskokemukseen. Ruotsalaisen trendianalyytikko Edward Boëthius toi Food Change -puheessaan esiin asiakkaiden muuttuneita odotuksia mm. terveyteen, ympäristöön ja sosiaaliseen vaikuttamiseen liittyen.  Asiakkaiden odotukset ovat kasvussa mm. siinä, miten yritykset vaikuttavat positiivisesti koko yhteisöön, ei vain asiakkaisiin ja henkilöstöön. Sijoittaja...
Lue lisää